Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

En bij ons geldt: Klant is Koning.

2 jaar garantie op aankopen

Op al onze producten heb je twee jaar garantie. Dat geldt voor onze kussens op maat, maar ook voor onze andere producten.

Wat valt er onder die garantie?

Rits of stiknaad  

Is de rits of stiknaad niet meer zoals het hoort te zijn. Dan zorgen wij ervoor dat deze in ere wordt herstelt. Het eerste jaar doen wij dit zonder kosten. De jaren erna brengen wij de verzendkosten in rekening.  

Stoffen 

De stof houdt ervan om met een zachte hand behandelt te worden. Geef jij af en toe een beetje zorg en aandacht aan de stof? Dan geven wij op de Sunbrella stoffen 5 jaar garantie op verkleuren en verslijten. Ook op de Sunproof en Flame stoffen is de garantie 5 jaar op verkleuren en verslijten. Zorg goed voor je stof met onze onderhoudsproducten zodat jij zeker bent van lang zitplezier.   

Vulling 

Blijkt de vulling harder dan verwacht? Geen zorgen. De vulling is in het begin nog wat stug, dit wordt vanzelf minder als de vulling soepeler wordt. Lekker blijven ploffen.  

Wanneer je binnen 3 maanden de vulling toch niet fijn vindt zitten, mag je eenmalig de vulling omruilen. De eventuele meerprijs en vervoerskosten zullen wij hierbij in rekening brengen.  

Foutje is menselijk 

Een foutje maken we allemaal wel eens. Ook wij! Heb je de kussens ontvangen, maar ontdekt dat er door ons een fout is gemaakt? Dit gaan wij uiteraard oplossen en dit kost jouw niks. Heb je zelf een foutje gemaakt en wil je dit graag oplossen? Dan brengen wij schappelijke kosten in rekening om het te herstellen en verzenden.  

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de kussens op maat geheel volgens wens worden gemaakt!  

Klachten

Is er iets kapot of klopt er iets niet bij je bestelling? Neem dan binnen de redelijke termijn contact met ons op. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Mail je klacht en ordernummer naar:

info@voordeelkussens.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.